Handelsbetingelser & Privatlivspolitik

 

Submarine's Handelsbetingelser & Privatlivspolitik


Handelsvilkår


Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle køb på www.subsonline.dk.

 

Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer, udsolgte varer samt fejl, der kan opstå ved beregning af priser. Alle priser er angivet i danske kroner inkl. 25% moms. Når du handler med Subsonline indgås alle aftaler på dansk.

 

Når du har afgivet en online bestilling, vil du modtage en ordrebekræftelse per e-mail. Bemærk dog at bestillingen først er endeligt godkendt, når du modtager en SMS fra os. Faktura på købet bliver sendt til din emailadresse.

 

Det er selvfølgelig fortsat muligt at bestille mad direkte i restauranten eller per telefon.

 

 

 

Betaling

 

Bestillinger på Subsonline kan betales med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard og Maestro.

 

Der vil blive opkrævet gebyrer som følger:

 

Dankort:

Transaktionsbeløb: 0 – 50 kr: 0,70 kr

Transaktionsbeløb: 50,01 – 100 kr: 1,10 kr

Transaktionsbeløb: over 100,01: 1,39 kr

Visa/Visa Electron/VPay: 1,85%

Mastercard/Maestro: 1,85%

 

Offentlige virksomheder der ønsker at modtage en EAN faktura bedes opgive bestilling per telefon og ikke online.

 

Alle vore kunder såvel virksomheder som privatpersoner vil naturligvis modtage en faktura per email, når bestillingen er endeligt godkendt af os.

 

 

 

Levering/afhentning

 

Levering af varer fra Subsonline anses for sket, når du har fået varen udleveret. Du skal selv afhente din bestilling i vores restaurant Submarine, Kongensgade 45, 5000 Odense C.

 

Når du udfører en bestilling online, beder vi dig angive et afhentningstidspunkt, som skal ligge inden for restaurantens åbningstider. Alt efter størrelse af bestilling vil vi undersøge, om vi har mulighed for at få din bestilling færdig til den ønskede tid. Så snart du modtager en SMS med den endelige godkendelse, vil du kunne afhente din bestilling på aftalte tidspunkt. Vi gør opmærksom på, at ved ekstrem travlhed kan en kort ventetid dog forekomme, men vi gør selvfølgelig alt for at undgå dette. Det er naturligvis muligt at afgive online bestilling udenfor restaurantens åbningstider, blot skal afhentningstidspunktet være indenfor åbningstiderne.

 

Submarine er ikke ansvarlig for uafhentede bestillinger, ligesom vi ikke kan garantere at have køleplads til bestillingen, såfremt du bliver forsinket. Hvis du ved, at du bliver forsinket, kan du ringe til os, og vi vil så vidt muligt sætte de bestilte varer på køl, indtil du har mulighed for at afhente senere samme dag.

 

 

 

Fortrydelsesret

 

Bemærk venligst, at når du har afgivet din bestilling, og denne er godkendt via sms er din ordre bindende. Du kan som udgangspunkt ikke annullere din bestilling, og du er ikke berettiget til tilbagebetaling. Når vi modtager en bestilling, sender vi den videre til vores produktion, og vi anser herefter din bestilling som værende påbegyndt.

 

Har du bestilt flere dage før, kan du godt annullere din bestilling dog senest dagen før kl. 20.00. En bestilling kan kun annulleres ved at ringe til Submarine på tlf. 65 91 77 99, og bestillingen er først endeligt annulleret, når du får modtager en SMS med vores bekræftelse.

 

Ifølge Forbrugeraftaleloven (§17, stk 2 og § 9, stk 2) gælder fortrydelsesretten på 14 dage ikke når du afgiver bestilling på www.subsonline.dk, da der er tale om fødevarer.

 

 

 

Udsolgte varer

 

Hos Submarine har vi en målsætning om ikke at løbe tør for varer, og derfor er det yderst sjældent, at dette vil forekomme.

 

Skulle det ske, at vi af den ene eller anden grund ikke kan lave en specifik sandwich, vil vi kontakte dig via det oplyste mobilnummer, så du får chancen for at vælge en anden sandwich. Får vi ikke fat i dig, vil vi i stedet lave en lignende sandwich til dig efter vort eget skøn. En eventuel prisforskel vil ikke blive pålagt dig som kunde.

 

Vi giver ikke erstatning eller på anden måde økonomisk kompensation for udsolgte varer, der bliver erstattet af lignende produkter.

 

 

 

Reklamation

 

Skulle der mod forventning være fejl eller mangler ved din bestilling, skal vi modtage din reklamation hurtigst muligt efter afhentning af varen. Alt efter fejlens/manglens omfang vil vi tage stilling til det videre forløb.

 

Hos Submarine har vi en målsætning om at holde et højt niveau i forhold til at lave sandwichene, nøjagtig som kunden har bestilt. Dog kan der forekomme mindre fejl som for eksempel, at kunden får agurker i sin sandwich, selvom det ikke er bestilt, eller at der ikke er eksempelvis chili i sandwichen, selvom kunden har bestilt dette. Hvis muligt vil vi meget gerne rette fejlen her i butikken. Derudover har vi ikke mulighed for at kompensere kunden økonomisk.

 

Derimod modtager vi meget gerne oplysninger om fejlene, idet vi gerne vil holde øje med kvaliteten af vores arbejde. Benyt venligst følgende emailadresse: submarine@subsonline.dk.

 

Vær opmærksom på, at reklamationsretten på fødevarer er meget kort, da disse har en naturligt begrænset holdbarhed.

 

Du har også mulighed for at sende ris/ros til følgende emailadresse: submarine@subsonline.dk

 

 

 

Produktansvar

 

Subsonline har et produktansvar i henhold til Produktansvarsloven. Vær opmærksom på, at vi ikke påtager os andet ansvar, end hvad der følger af loven.

 

 

 

Submarine's Privatlivspolitik 

  

 

Disse vilkår er gældende for din brug af den service vi udbyder på Subsonline.dk.

 

Nedenfor kan du læse mere om, hvordan og hvorfor vi indsamler og lagrer dine persondata – og hvad vi gør med dem.

 

Du kan også læse mere om, hvordan du kan udøve dine rettigheder som dataemne hos os, f.eks. få adgang til dine data.

 

Submarine Administration ApS er registeransvarlig for persondata dækket af dette statement om datasikkerhed.

 

Om Subsonline.dk


Subsonline.dk er en hjemmeside, hvor du kan læse om vores restaurant, Submarine og hvor du kan bruge shoppen til at afgive ordrer, typisk til afhentning i vores fysiske restaurant, beliggende Kongensgade 45, 5000 Odense C.

 

 

Opfyldelse af din ordre

 

Vi skal bruge nogle vigtige informationer fra dig for at behandle din ordre. Når du afgiver en ordre hos os, giver du os dit navn, din adresse, din e-mail, dit telefonnummer, dine betalingsoplysninger og selvfølgelig hvilke produkter, du har bestilt.

Når du gennemfører en ordre, håndteres din betaling af vores betalingsløsningspartnere, og din ordre behandles af os. 

Vi bruger din email til at sende ordrebekræftelse og faktura på dit køb. 

Vi bruger dit mobilnummer til at sende dig endelig bekræftelse på afhentningstidspunktet, og evt. til at ringe til dig, såfremt vi har spørgsmål til din ordre.

Vores betalingsløsningspartnere er forpligtet til at sikre dine kortoplysningsdata.

Hos www.subsonline.dk benytter vi DIBS betalingssystemet, der lever op til alle sikkerhedskrav og er godkendt af Nets. Al kommunikation mellem DIBS betalingssystemet og kortindehaver foregår via en krypteret SSL (Secure Socket Layer) forbindelse. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen. Vi har ikke adgang til disse oplysninger, og vi kan ikke hæve mere end det beløb du har godkendt. Vi kan kun hæve beløbet én gang.

 

Sociale medier

 

Hvis du følger os eller interagerer med os på en af vores sider på en tredjeparts sociale medieplatform, såsom Instagram og Facebook, vil de informationer, du giver, være omfattet af tredjepartens fortrolighedspolitik samt denne fortrolighedspolitik.

 

Cookies

 

Vores website anvender cookies til følgende formål:

Teknisk funktionalitet, så vi kan huske dine præferencer og øge brugervenligheden.

Trafikanalyse, så vi ved hvor mange der besøger vores website, hvordan de besøgende har fundet frem til vores website og hvordan besøgende bruger vores site.

En cookie er en lille tekstfil, der lagres i din browser og for at kunne genkende din computer ved tilbagevendende besøg. Der er ingen personlige oplysninger gemt i vores cookies og de kan ikke indeholde virus. 

Cookies sletter sig selv efter et vist antal måneder (kan variere), men de fornyes efter hvert besøg.

Se vejledning til hvordan du sletter cookies her: http://minecookies.org/cookiehandtering

Hvis du ikke ønsker at modtage cookies kan du blokere dem. Se vejledning her: http://minecookies.org/cookiehandtering

Hvis du blokerer for vores cookies, kan du risikere nedsat funktionalitet på vores website. 

 

Statistik


Vi indsamler generel statistik om hvor mange besøgende vores side har haft og hvordan brugerne fandt frem til- og benytter siden, m.v. Vi indsamler statistikken for at skabe øget brugervenlighed og optimere siden. 

Statistik indsamles via 
Google Analytics 

 

Brug af personoplysninger


Vi registrerer udelukkende personhenførbare oplysninger med det formål at kunne behandle din online-ordre.

Person oplysninger opbevares i vores system og vil kun være tilgængelige for betroede medarbejdere.

 

Vi lagrer kun dine persondata, så længe de er nødvendige for at opfylde det formål, som de er indsamlet til, eller for at overholde de lovmæssige krav, f.eks. bogføringsregler.

Vi sletter dine data efter 5 år.

Person- og log oplysninger videregives ikke til tredjemand. 

 


Dine rettigheder vedrørende persondata


Du har ret til at få at vide hvilke oplysninger vi har registreret om dig.
Du har ret til at få rettet fejl i dine oplysninger.
Du har ret til at få udleveret dine oplysninger i elektronisk format.

Du har ret til at frabede dig at vi behandler persondata om dig, men det vil have den konsekvens at du ikke længere kan købe varer på hjemmesiden.

Du har ret til at få slettet dine oplysninger efter 5 år. Vi sletter dog automatisk oplysningerne efter 5 år. 


Kontakt vedrørende persondata


Hvis du ønsker adgang til de oplysninger, som er registreret om dig hos os, skal du rette henvendelse til os. Er der registreret forkerte data, eller har du andre indsigelser, kan du også rette henvendelse til os. Du har mulighed for at få indsigt i, hvilke informationer der er registreret om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven. 


Beskyttelse af personoplysninger


I det omfang, der behandles personoplysninger om dig, har du ifølge persondataloven ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, der kan henføres til dig. Såfremt det viser sig, at de oplysninger eller data, der behandles om dig, er urigtige eller vildledende, har du ret til at kræve disse berigtiget, slettet eller blokeret. Du kan til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger om dig gøres til genstand for behandling. Du kan også til enhver tid tilbagekalde dit samtykke. Du har mulighed for at klage over behandlingen af oplysninger og data vedrørende dig. Klage indgives til Datatilsynet, jf. persondatalovens § 58, stk. 1. 

Ifølge persondataloven skal dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt. Vi gemmer dine personlige oplysninger på computere med begrænset adgang, som er placeret i kontrollerede faciliteter, og vi kontrollerer løbende vores sikkerhedsforanstaltninger for at afgøre, om vores brugeroplysninger håndteres forsvarligt, og under stadig hensyntagen til dine rettigheder som bruger. Vi kan dog ikke garantere 100 procent sikkerhed ved dataoverførsler via internettet. Det betyder, at der kan være en risiko for, at andre uberettiget tiltvinger sig adgang til oplysninger, når data sendes og opbevares elektronisk. 

 

Uautoriseret brug og misbrug


Det er ikke tilladt at benytte oplysninger eller funktioner på Subsonline.dk til andre formål end at læse om vor virksomhed og placere evt. ordrer. 


Ændringer og vedligeholdelse


Vi kan uden varsel foretage opdateringer og ændringer på www.subsonline.dk. 
Vi kan ændre disse vilkår uden forvarsel. Ændringer af vilkårene varsles på hjemmesiden. 



Tvister

 

Enhver uenighed eller tvist mellem parterne om forståelsen af forretningsbetingelser og privatlivspolitik afgøres under anvendelse af dansk ret ved de danske domstole.