Handelsbetingelser

 

Download Handelsbetingelser

 

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle køb på www.subsonline.dk.

 

Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer, udsolgte varer samt fejl, der kan opstå ved beregning af priser. Alle priser er angivet i danske kroner inkl. 25% moms. Når du handler med Subsonline indgås alle aftaler på dansk.

 

Når du har afgivet en online bestilling, vil du modtage en ordrebekræftelse per e-mail. Bemærk dog at bestillingen først er endeligt godkendt, når du modtager en SMS fra os. Faktura på købet bliver sendt til din emailadresse.

 

Det er selvfølgelig fortsat muligt at bestille mad direkte i restauranten eller per telefon.

 

 

 

Betaling

 

Bestillinger på Subsonline kan betales med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard og Maestro.

 

Der vil blive opkrævet gebyrer som følger:

 

Dankort:

Transaktionsbeløb: 0 – 50 kr: 0,70 kr

Transaktionsbeløb: 50,01 – 100 kr: 1,10 kr

Transaktionsbeløb: over 100,01: 1,39 kr

Visa/Visa Electron/VPay: 1,85%

Mastercard/Maestro: 1,85%

 

Offentlige virksomheder der ønsker at modtage en EAN faktura bedes opgive bestilling per telefon og ikke online.

 

Alle vore kunder såvel virksomheder som privatpersoner vil naturligvis modtage en faktura per email, når bestillingen er endeligt godkendt af os.

 

 

 

Levering/afhentning

 

Levering af varer fra Subsonline anses for sket, når du har fået varen udleveret. Du skal selv afhente din bestilling i vores restaurant Submarine, Kongensgade 45, 5000 Odense C.

 

Når du udfører en bestilling online, beder vi dig angive et afhentningstidspunkt, som skal ligge inden for restaurantens åbningstider. Alt efter størrelse af bestilling vil vi undersøge, om vi har mulighed for at få din bestilling færdig til den ønskede tid. Så snart du modtager en SMS med den endelige godkendelse, vil du kunne afhente din bestilling på aftalte tidspunkt. Vi gør opmærksom på, at ved ekstrem travlhed kan en kort ventetid dog forekomme, men vi gør selvfølgelig alt for at undgå dette. Det er naturligvis muligt at afgive online bestilling udenfor restaurantens åbningstider, blot skal afhentningstidspunktet være indenfor åbningstiderne.

 

Submarine er ikke ansvarlig for uafhentede bestillinger, ligesom vi ikke kan garantere at have køleplads til bestillingen, såfremt du bliver forsinket. Hvis du ved, at du bliver forsinket, kan du ringe til os, og vi vil så vidt muligt sætte de bestilte varer på køl, indtil du har mulighed for at afhente senere samme dag.

 

 

 

Fortrydelsesret

 

Bemærk venligst, at når du har afgivet din bestilling, og denne er godkendt via sms er din ordre bindende. Du kan som udgangspunkt ikke annullere din bestilling, og du er ikke berettiget til tilbagebetaling. Når vi modtager en bestilling, sender vi den videre til vores produktion, og vi anser herefter din bestilling som værende påbegyndt.

 

Har du bestilt flere dage før, kan du godt annullere din bestilling dog senest dagen før kl. 20.00. En bestilling kan kun annulleres ved at ringe til Submarine på tlf. 65 91 77 99, og bestillingen er først endeligt annulleret, når du får modtager en SMS med vores bekræftelse.

 

Ifølge Forbrugeraftaleloven (§17, stk 2 og § 9, stk 2) gælder fortrydelsesretten på 14 dage ikke når du afgiver bestilling på www.subsonline.dk, da der er tale om fødevarer.

 

 

 

Udsolgte varer

 

Hos Submarine har vi en målsætning om ikke at løbe tør for varer, og derfor er det yderst sjældent, at dette vil forekomme.

 

Skulle det ske, at vi af den ene eller anden grund ikke kan lave en specifik sandwich, vil vi kontakte dig via det oplyste mobilnummer, så du får chancen for at vælge en anden sandwich. Får vi ikke fat i dig, vil vi i stedet lave en lignende sandwich til dig efter vort eget skøn. En eventuel prisforskel vil ikke blive pålagt dig som kunde.

 

Vi giver ikke erstatning eller på anden måde økonomisk kompensation for udsolgte varer, der bliver erstattet af lignende produkter.

 

 

 

Reklamation

 

Skulle der mod forventning være fejl eller mangler ved din bestilling, skal vi modtage din reklamation hurtigst muligt efter afhentning af varen. Alt efter fejlens/manglens omfang vil vi tage stilling til det videre forløb.

 

Hos Submarine har vi en målsætning om at holde et højt niveau i forhold til at lave sandwichene, nøjagtig som kunden har bestilt. Dog kan der forekomme mindre fejl som for eksempel, at kunden får agurker i sin sandwich, selvom det ikke er bestilt, eller at der ikke er eksempelvis chili i sandwichen, selvom kunden har bestilt dette. Hvis muligt vil vi meget gerne rette fejlen her i butikken. Derudover har vi ikke mulighed for at kompensere kunden økonomisk.

 

Derimod modtager vi meget gerne oplysninger om fejlene, idet vi gerne vil holde øje med kvaliteten af vores arbejde. Benyt venligst følgende emailadresse: submarine@subsonline.dk.

 

Vær opmærksom på, at reklamationsretten på fødevarer er meget kort, da disse har en naturligt begrænset holdbarhed.

 

Du har også mulighed for at sende ris/ros til følgende emailadresse: submarine@subsonline.dk

 

 

 

Produktansvar

 

Subsonline har et produktansvar i henhold til Produktansvarsloven. Vær opmærksom på, at vi ikke påtager os andet ansvar, end hvad der følger af loven.

 

 

 

Persondata & Sikkerhed

 

Når du bestiller varer hos www.subsonline.dk, skal du lade dig registrere med følgende oplysninger: navn, adresse, mobiltelefonnr. og email adresse. Vi indsamler disse oplysninger for at kunne ekspedere din bestilling hurtigst muligt. Ligeledes vil du ved gentagne order kunne slippe for at indtaste oplysningerne igen.

 

Dit mobiltelefonnr. og din email adresse vil blive brugt, hvis vi evt. har spørgsmål til din bestilling hhv. til at holde dig orienteret om status på ordren.

 

Vi videregiver ikke informationer om dig til tredjepart med henblik på direkte marketing eller lignende.

 

Hos www.subsonline.dk benytter vi DIBS betalingssystemet, der lever op til alle sikkerhedskrav og er godkendt af Nets. Al kommunikation mellem DIBS betalingssystemet og kortindehaver foregår via en krypteret SSL (Secure Socket Layer) forbindelse. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen. Vi har ikke adgang til disse oplysninger, og vi kan ikke hæve mere end det beløb du har godkendt. Vi kan kun hæve beløbet én gang.

 

Submarine Administration ApS

Kongensgade 45

5000 Odense C

CVR: 17397648